Sunday, June 2, 2013

rumah baru

Dah seminggu kami berpindah di KL. Kalau ditanya bagaimana perasaan saya sekarang - dengan ikhlas saya akan cakap kosong!

Kosong kerana buat masa ni saya tak rasa apa2. Malah saya rasa macam tak percaya pulak. Impian yang saya nanti2kan selama 13 tahun berkahwin akhirnya menjadi kenyataan tapi bila dah dapat rasa macam alahai!!!.....

Dalam perasaan kosong itu ada satu perasaan yang pasti - RINDU - rindu pada Kemaman - segalanya! Rumah, kawan2, suasana dan segalanya....

Baru semalam kami tidur dirumah baru. Sebelumnya tidur dirumah kakak. Jarak antara rumah saya dan kakak dalam 15 ke 20 minit. Bahagian ruang bawah dah 90% selesai mengemas. Ruang atas yang belum berusik. Serabut kepala! Tak tahu nak bermula dimana!

Jomlah tengok keadaan rumah baru saya sekarang :-












2 comments:

Sophyta said...

Hi Hafidzin,
Dah lama benar saya jadi pembaca senyap kat blog fidzin ni...ye lah sejak saya kenal Kaz.

Saya memang suka cara Hafidzin menulis...terus terang dan senang difahami... dan saya paling suka tengok gambar2 rumah Hafidzin...kemas dan cantik...elegan gitu.

Saya dah ikut perkembangan rumah fidzin dari kemaman sampai le ke KL...bukannya apa2...minat.

Penat kan, packing lepas tu kena mengemas lagi. Teruskan dan jangan lupa upload gambar2 terbaru ye.

Peminat setia,
Sophyta

Hafidzin said...

Sophyta - terima kasih ya. Komen awak buatkan hati saya berbunga2 hehe... :) maafkan saya kerana lambat reply - saya baru perasan ada komen ;)
Thanks again :) jangan jemu ya baca blog saya nie...