Sunday, March 3, 2013

13th anniversary

Semalam 2hb adalah ulangtahun perkahwinan saya dan suami yang ke 13 tahun. Sedar tak sedar 13 tahun dah!! Rasa macam tak percaya pun ada jugak hehe... Semoga berkekalan hendaknya jodoh saya dan suami, Amin!

Kami sambut biasa2 aje. Makan2 pastu balik rumah. Kali ni suami bawa makan dim sum. Awal tahun lepas suami ada makan dengan kawan2 ofis dia. Dia kata sedap so dia nak saya dan anak2 rasa. Saya dan anak2 suka sangatlah kalau nak cuba makanan baru hehe....

Jomlah layan gambar2 kat bawah nie :-

p/s :- mood dan idea mengarang masih "beku" :)




















No comments: