Thursday, January 3, 2013

Majlis bertandang Farah di Kelantan part 1

Sambung balik pasal Farah kahwin - kali ni nak cerita pasal majlis bertandang di Kelantan. Sebelum lupa baik update cepat2. Kot2 nanti bila nak upload gambar tak boleh pulak. Hai! hari ni saja dah update 3 entry, lepas dendam betul setelah lama tak boleh nak update.

Layan dulu ajelah gambar2 kat bawah ni, ceritanya nanti saya sambung balik. Tiba2 tak ada idea nak mengarang pulak hehe.... :)

Awatif dan Balqish

Awatif tolong coverkan perut Ummi

Bila berdiri tak adalah nampak sangat perut Ummi bolat hehehe....
on the way nak ke dewan

Dewan Jubli Perak


cantik sangat make up dan baju Farah

yang muda tema kuning, yang tua (jangan marah ya hehe....) tema putih



pelamin - simple tapi cantik :)

yang ni pun cantik :)




dari kiri Lang, Uda, ibu dan Makteh

Mak dan Makteh

ini 2 orang budak yang tak pedulikan hal sekeliling - asyik sibuk dengan PSP aje

tak sempat nak tangkap gambar masa Farah lalu bawah pedang - pakai camera murahkan??

kelabu lah pulak...



acara potong kek

Ha! yang ni mujur jelas dan terang :)


bergambar dengan penari2 cilik - comel :)

suka gambar nie :)

saya sayang suami saya eh!! tetiba aje hehehe....

bersama ibu & abah pengantin perempuan

bersama keluarga pengantin perempuan

bersama mak2 menakan pengantin perempuan - Maksu dan Nyah aje yang tak datang

bersama sepupu2 pengantin perempuan - tengok tudung saya wa..wa... ni gara2 terlupa bawa tudung - terpaksa beli pakai tudung bawal!

bulat sungguh saya dalam gambar nie!!!!


beza badan saya dan Lyn hehehe....

ok sikit bila Lyn betulkan tudung saya :)

No comments: