Thursday, January 17, 2013

Aisy & Robin

Kejadian berlaku di Kelantan masa kenduri Farah. Semua sibuk nak tulis kat guestbook nie tapi Aisy dan Robin buat tak heran aje.


Mustaqim

Awatif

Balqish

Areej Qistina

Aleef

adik Najwa
Saya nak jugak suruh adik dan Robin tulis kat buku tu. Cari2 dalam dewan tak ada. Tengok2 depa ada kat sini :-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

ralit sungguh

kat tangga luar dewan
Pujuk2 suruh tulis tak nak. Geram betul! Bukan main ralit depa main PSP tu. Macamlah tak pernah main. Sepanjang cuti sekolah benda nilah yang depa dok kepit. Sejak sekolah buka ni saya dah tak bagi sangat dia main.

2 comments:

Anonymous said...

memang la dorg tak heran sbb kat penang dorg dah sakan tinggal kan msg kat guestbook tu. bukan dorg 2 je. muqri, aleef, danial pun join sekali. tak pcaya suruh kak far tgkp gmbr sbg bukti. hehehe

-saksi : wani ;)

Anonymous said...

generic valium names buy valium uk online - valium diazepam mg