Wednesday, December 5, 2012

Farah dah kahwin !!!

Alhamdulilah, selesai sudah majlis perkahwinan Farah. Dah kawin pun Farah ya. Rasa macam mimpi pulak :)

Selamat Pengantin Baru Farah & Hafiz. Semoga perkahwinan yang baru dibina ini berpanjangan hingga ke akhir hayat. Nak nasihat banyak2 pun rasanya Kak Sayang tak layak lagi. Cuma satu aje yang nak Kak Sayang kongsikan disini - dalam rumahtangga paling penting bertolak ansur dalam segala hal. Itu ajelah yang nak bagitahu hehe...... :)

Sekarang ni pengantin baru sedang honeymoon di Sabah. Farah! Jangan lupa ole2 ya hehe...;)

Sebenarnya banyak cerita dan gambar nak diceritakan disini tapi saya ada masalah sikit bila nak upload gambar. Katanya limit saya dah penuh. Kalau nak jugak upload gambar saya kena bayar monthly fee yang ditetapkan. Suami suruh saya hold dulu pasal dia nak check betul2 dulu. Saya update ni guna hp.

Oklah, nantilah saya cerita panjang. Guna hp ni rasa tak puas. Bila dah selesai masalah saya tu baru saya sambung cerita balik ya :)

1 comment:

Anonymous said...

Selamat pengantin baru kakfarah.semoga bahagia ke jannah..nisa :)