Monday, December 31, 2012

disebalik takbir....

Alhamdulilah - tiba2 boleh pulak uploadkan gambar. Banyak cerita yang menunggu giliran untuk dipaparkan dekat sini. Sebagai pemanas, saya letakkan dulu cerita disebalik takbir kenduri Farah baru2 ni. Jom layan gambar2 dibawah nie :)

kami 3 beranak - kiranya orang kuat nie hehe...

rest kejap

kami duduk dulu sebelum pengantin hehe...

ibu yang kepenatan 

alahai! budak kecik tu pun nak berinai jugak!

tengok tu sanggup tahan

Awatif dan Balqish yang jadi dayang2 dia hehehe...



semua tengok sini - senyum :)







semua family kami time kahwin akan pakai inai macam gini - dah jadi trend sejak Maksu kahwin kot 



tumpang sekaki
pekerja2 kilang yang tak berbayar hehe....
pekerja kilang yang makin bertambah

teman Uda pergi bincang tentang baju nikah Farah

ibu sibuk buat barang2 hantaran

pengantin dan mak pengantin

kakak dan bibik Is

sapalah yang sangat bulat itu hehehe...

penolong setia saya

penolong setia

No comments: