Wednesday, September 5, 2012

gambar peluk-peluk

Mata mengantuk tapi tak boleh nak tidur lagi. Tengah tunggu kek coklat masak. Esok ada jamuan raya kat sekolah anak2. Awatif beriya2 suruh saya buat kek coklat. Ikutkan hati memang rasa malas yang teramat sangat tapi rasa kesian pulak. Baru pagi tadi dia bagitahu kata ada jamuan raya kat sekolah esok - nak buat petang tadi sibuk cari almari kasut. Dari semalam pusing kedai perabot satu bandar Kemaman tapi tak jumpa2 yang berkenan di hati. Bukan cerewet ke apa tapi saya nak cari yang caler putih. Yang caler biasa tu banyaklah. Bukan yang mahal2 nak beli pun, nak beli yang murah2 aje untuk letak kat luar tu. 

Banyak cerita nak sharekan kat blog nie - pasal raya pun tak habis cerita lagi kat sini. Saya sekarang tak ada mood langsung2. Entah kenapa rasa macam tak happy aje sejak balik raya aritu. Tak tahu punca! Rasa stress aje, kemudian pulak rasa sedih :(

Sementara saya nak ubatkan hati saya yang tak keruan nie - jomlah layan gambar peluk2 masa raya lepas. Banyak pulak gambar peluk2 ada dalam kamera saya nie,  dalam hp pun ada banyak :) - amboi! sayang mendalam sangat kot tahun nie sampai nak peluk kuat2 hehe....

p/s:- sayangnya gambar peluk saya ngan suami kelabu sangat2! macam tahu2 aje raya tahun ni ada somethingkan? tak apalah, apa2 pun orang nak kata pasal rupa dan perangai dia, bagi saya dia adalah suami yang terbaik, kurang rupa tak apa janji kasih sayang melimpah ruah :) moga perasaan sayang itu kekal hingga akhir hayat, Amin!











2 comments:

rositahmdzain said...

amboi..hari-hari uda bukak blog nak baca citer baru.

farah said...

hehe samala farah pn kalo free ja buka blog nk baca citer baru lepas2 raya ni kn.ehem..nk tulis sndiri x sempat nak jana idea bz memanjang. alamak ai tuan pnya xdak mood lagi plak..