Friday, August 10, 2012

Tada!!!

Masa buat n3 pasal kabinet dan besday pagi tadi saya ada janji lepas kemas dapur baru saya ambil gambar. Ni ha! saya dah pun selesai kemas. So jamulah mata tengok dapur baru saya yang tak seberapa ni. Saya tak adalah kemas hebat2 sangat - kemas asal tak nampak sepah aje. Kalau ibu ada barulah kemas habis-habisan hehe... Dah tu saya sorang aje yang buat, buat ajelah yang termampukan? Lagipun rumah sendiri, macamana kita kemas pun tak apa. Asal senang hati, iya tak?

Saya rasa tak sesuailah tiles warna putih kat dapur. Kelebihan dia - nampak cerah dan luas. Kekurangan dia - cepat sangat nampak kotor. Kotor sikit2 pun boleh nampak dengan jelas. So kalau ada sape2 nak tambah atau buat dapur baru saya cadangkan jangan guna tiles putih. Kalau anda rajin tak apa. Kalau malas macam saya, menangislah kita aduhai! tak larat nak mop setiap masa!

p/s : saya paparkan cerita pasal dapur saya bukan niat nak menunjukkan ke apa ke ya - sekadar untuk berkongsi dengan ahli keluarga kerana kebanyakkan pembaca blog saya adalah dari kalangan ahli keluarga sendiri - ibu saya pembaca setia blog saya ini :)

1 comment:

balqish said...

cantiknye dapur umi su jeolous balqish :p hihihi.......