Tuesday, August 28, 2012

Selamat Hari Raya

Selamat Hari Raya dan maaf zahir batin kepada semua pembaca blog saya ini. Bagi yang terasa hati dengan apa juga tulisan dan perbuatan saya, sepuluh jari saya memohon ampun! Kosong-kosong ya :)

Banyak cerita yang nak di sharekan kat sini tapi saya masih dalam mood raya. Malas nak karang panjang2 - idea tak dak! Lagipun kerja banyak sangat - mengemas, membasuh, melipat, mevacum, mop dan macam2 lagi lah!! Kek nak kena buat lagi pasal saya tak simpan langsung kek untuk rumah sendiri. Semua bawa balik kampung. Kek2 yang saya buat selalunya saya sharekan kat facebook so adalah 2-3 orang kawan yang tengok teringin nak rasa. Ada juga yang nak tempah. Setakat nak rasa tu boleh sangat tapi yang nak tempah tu tut!!! Nanti dulu ya ;). Bagi saya betul2 pandai baru saya berani ambil tempahan. Time tu nanti jangan pulak lari ya hehe.....

Jom layan sebahagian gambar2 saya dan family beraya pada hari pertama - banyak gambar lagi so kena buat sikit2 dulu pasal tuan rumah dah nak pening tengok gambar banyak2 :-

No comments: