Wednesday, July 18, 2012

sebelum & selepas

Entry ke 2 saya untuk hari ini. Gambar sebelum dan selepas dapur saya di apa ya nak cakap? Di hapuskan ke? Eh macam lain aje bunyinya tu! Rasanya ayat paling sesuai keadaan sebelum dan selepas dapur saya di tukarkan kot! Bolehlah tu kan?

Ada tak sape2 yang sedih macam saya bila tengok gambar2 nie :(

p/s :- jangan jemu baca cerita pasal dapur ni pasal dalam seminggu ni mesti cerita dapur ni sentiasa akan ada. Selagi tak siap selagi itulah saya ceritakan kat sini.

No comments: