Thursday, June 7, 2012

tutti frutti

Amboi! 2 entry sekali gus ya hari ni - tak apalah! mood tengah rajin ni so layan ajelah!!

Orang lain dah jenuh makan - saya baru terhegeh-hegeh nak mencubanya. Dah lama teringin nak rasa tutti frutti ni tapi tak ada kesempatan. Lagipun kat Terengganu dan Kuantan setahu saya tak ada. Kot2 ada, saya tak tahulah pulak. Tapi memang tak pernah nampak atau terjumpa!

Tadi masa pergi Bangi terjumpalah kedai ni. Saya pun terasa nak cuba. Oleh kerana duit dah banyak habis so kami beli satu cup aje pastu share ramai2. Mahal jugak satu cup tu pun. Harga asal rm25 tapi sebab si Kak Nad & Wani yang beli so dapat harga student. Kurang rm2 rasanya. So tadi dapatlah merasa sorang sikit he..he.. Saya & Awatif aje yang tak pernah makan, yang lain2 tu dah pernah makan banyak kali. Rasanya memang sedap - lain kali boleh beli lagi. Kali ni beli banyak2 dan tak payah share2 dah he..he..


yang ni pun nak ambik gambar jugak ke? layan ajelah....

berebut jangan tak berebut!

makan sorang sikit ajelah ya - lain kali beli banyak2 HA! makanlah puas2 time tu!

No comments: