Thursday, February 9, 2012

tugas suami cari duit - tugas isteri habiskan duit.....

Dicopy dari facebook :-

Soalan ditanya kepada Ustaz Azhar Idrus :-
"Kenapa Wanita suka berbelanja - isteri saya janji sekali nie je, sekali nie je tapi beli jugak"

Jawapan Ustaz Azhar Idrus :-
"Wanita macam budak-budak, suka membeli, contohnya budak-budak pantang tengok mainan terus aje nak padahal mainan dah banyak kat rumah - macam juga wanita, padahal baju, kasut banyak dalam almari yang tak dipakai lagi - nak beli lagi - wanita memang suka tengok benda yang cantik - MEMANG TUGAS SUAMI CARI DUIT, ISTERI HABISKAN DUIT - kalau bukan isteri yang habiskan duit, siapa lagi - kalau bukan isteri, siapa yang nak beli periuk, kuali dan lain2 lagi. SUAMI JANGAN MARAH, ISTERI BESAR JASANYA - tolong beranakkan anak, jaga anak2, tolong baju basuh baju kita, tolong masak, kemaskan rumah dan lain2 lagi.

p/s:- dalam banyak2 link kat facebook tu - ini yang paling saya suka he..he.. so buat isteri2 kat luar sana tu - jom kita habiskan duit suami kita!!!! he..he..

No comments: