Tuesday, December 20, 2011

Johor

Dah hampir sebulan dah pergi Johor tu tapi baru sekarang nak ceritakan kat sini. Baru2 nikan sibuk dengan cerita anak bersunat. Bila budak2 tu dah baik, sibuk pulak cerita pasal roti, pastu pergi kelas pulak. Bila ada masa nie baik selitkan juga cerita pasal Johor pasal kalau tak, rasanya sampai sudah pun tak buatkan?

Pergi Johor kali ni atas jemputan kenduri kahwin sedara Nyah lelaki. Sambil tu ambillah peluang jalan2 sambil cari tempat makan yang sedap. Terasa hati nak pergi Singapore tapi duit pulak yang terasa sikitnya he..he.. Maklumlah nak buat kenduri nie walaupun kenduri sikit2 kena jugak pakai banyak duit. Maka hasrat hati nak pergi jalan2 kat Singapore tu ditangguhkan lah dulu ya!! 

Tak ada idea pulak nak mengarang panjang2 so kita layan ajelah gambar2 kat bawah ni ya:-





















p/s:- tengah buat roti boy nie - sedap! satu rumah bau coffee!!

No comments: