Friday, December 2, 2011

cerita pasal sunat adik & Robin

Alhamdulilah - dah selesai pun sunatkan anak2. Hari ni hari yang ke 4 adik & Robin bersunat. Keadaan  Robin agak baik tapi adik lain sikit. Luka adik belum kering ditambah pulak ada kulit yang menggelupas. Tengok muka adik pun tahu pedihnya macamana, tambah2 bila kena air. Kesian, adik! Tengok adik sakit Ummi pun terasa sama sakitnya. Selama sejak bersunat nie tidur adik tak berapa nak lena. Ummi pun sama pasal risaukan dia. Semalam Ummi tidur berapa jam aje pasal tengok2kan adik yang kejap2 merengek sakit.

Pagi ni nak kena jumpa Dr check luka dan sebagainya. Risau pulak pasal nanti mungkin nak kena cuci lukanya - tengok keadaan adik yang menggelupas teruk tu - tentu meraung la nanti sakit pedih!. Susah hati betul Ummi mikir - nak sambung tidur tadi dah tak boleh pasal teringatkan nanti adik nak kena pergi Klinik. Semalam Ummi tidur 2-3 jam aje- mata nie mengantuk tapi tak boleh nak tidur!.

Adik & Robin kalau ada apa2 nak Tok Nek aje. Ummi ngan Walid tak nak pasal kasar - Tok Nek buat lembut aje. Mujur Tok Nek sihat - bukan main cergas Tok Nek melayan cicit2! Kejap2 layan si Robin, pastu adik pulak! Nampak Tok Nek sihat sangat he..he..

Jom layan gambar2 adik & Robin dari hari pertama sampailah semalam. Gambar2 tak ikut turutan pasal semalam laptop ni buat perangai - kejap2 tak ok - kejap2 ok! Geram betul!

adik bergambar dengan hadiah dari Tok

Robin jugak

Tok bagi hadiah kereta kontrol

suka sangat2

laptop ubat boring













atas tu hadiah dari tok nek - bawah hadiah dari tok



hadiah dari tok & tok nek


 Hari pertama sunat



















No comments: