Friday, December 9, 2011

cerita adik & Robin lagi!!

Hari ni keadaan adik & Robin semakin pulih. Luka Robin dah baik sepenuhnya manakala adik pulak masih ada lagi sikit2, tapi sakitnya dah makin kurang banyak. Tilam yang kat bawah tu dah pun di simpan dan tali yang untuk gantung kain pun dah tak ada. Mulai 2-3 malam lepas kami semua dah mula tidur kat atas balik. Walaupun malam2 adik tetap merengek tapi Alhamdulilah - keadaannya makin baik!

Adik masih tak boleh pakai seluar - dah macam tok imam pulak bila tengok dia pakai kain pelekat he..he.. Robin dah boleh pakai seluar - dia tu tak mahu langsung pakai kain pelekat, katanya tak selesa. Adik pun bukannya suka sangat pakai kain pelekat - pasal tak ada pilihan aje tu! Kalau boleh pakai seluar mesti kain tu tak di pandangnya he..he..

Jom kita layan gambar budak2 tu ya - turutan ikut tarikh kat gambar2 tu:-

kain gantung dah dibuang

tinggal tali aje - kain dah tak ada

kain dan tali dah dibuang

cucu cucu Puan Roseni

ibu kata cucu ibu 5 orang aje tapi perangai macam2 - macam ada 10 cucu he..he..

masa ni depa dalam bilik tok & tok nek - tengok tv - merampas tempat tok kejap he..he..

lagi sekali....

suka aje adik bila dah baik kan??

sambil tengok tv sambil teman tok nek tidur he..he..

gaya macam tok imam tak? he..he..

sibuk main dengan senapang yang tok nek hadiahkan!

imam muda - InsyaAllah!!

tayang jam angry birds yang Ummi baru beli!

No comments: