Sunday, October 9, 2011

gambar2 majlis housewarming kakak

Gambar2 masa kenduri kat rumah kakak minggu lepas. Tak banyak gambar yang ambil pasal terlalu letih sangat.  Malam  tu hampir pukul 3 pagi baru tidur. Malam sebelum tu kat rumah saya pun sama jugak pasal dok sibuk siapkan apam dot dot & cupcakes. Gambar makanan mula2 lupa nak ambil - mujur si Bidadarindu tolong ingatkan. Bidadarindu pun letih jugak - lepas makan terus naik atas tidur. Chef la katakan - tu yang penat sangat tu!

catering Nona Klasik

bahagian air & bubur kacang

soto - kakak masak

bahagian dessert

khemah

ibu ngan Haji Hamzah - tokey Nona Klasik

bukan main si Cinta tu bila diajak berposing

tengok si Cinta tu - bukan main over dia tu!

adik ngan Cinta

kakak & Abang Lee sibuk layan tetamu sampai nak makan pun tak sempat!

sebelum mula majlis kita bergambar dulu!

tetamu adik beradik

masa ni Nyah dok sibuk tengok filem Hindustan

bergambar lagi

tengok si areeq tu - geram betul ngan pipi dia tu!

mata layu aje!

melayan tetamu ibu,mak, uda, makteh & lang yang kenal masa buat umrah - kenal terus jadi rapat sampailah sekarang 

sepupu2 yangcantik2 belaka he..he.. iya ke??

1 comment:

bidadarindu said...

buat tuan rumah,sorry sangat2sebab balik awal hari tu...x tolong sampai abis majlis,kami gi tengok bola kat shah alam...hu hu...