Sunday, October 9, 2011

Cinta yang perasan he...he..

Masa pergi KL minggu lepas - jumpa Nyah sekeluarga kat rumah kakak. Dapatlah jumpa cucu2 Nyah tu. Bukan main seronok adik, Robin & Muqri. Lagak tu macam setahun tak jumpa padahal baru aje jumpa masa kakak buat kenduri tu. Balqish & Awatif pulak suka sangat dapat jadi nanny Cinta walaupun kejap. Asyik berganti dukung si Cinta tu! Yang buat orang geram kat Cinta ni pasal dia pandai cakap! Suara halus & lembut tapi bila cakap bukan main! Dah boleh ajak bersembang. Tunggulah lagi 3-4 tahun, tentu dok sibuk sembang pasal boyfriend ngan Kakak Awatif & Kakak Balqish he..he...

Masa tengah kemas2 terjumpa tudung2 Awatif. Dia sibuk nak try. Lepas satu, satu dia try. Suka sangat! Langsung tak komplen penat ke apa bila try satu2 tudung tu. Bila dah snap gambar terus dia datang kat saya nak tengok gambar dia! he...he... Perasan comel sangat la tu!! Asyik nat buat pose peace aje! Jenuh Ummi dia larang!












Lepas tu snaplah jugak gambar 3 beradik nie! Sukalah depa tahun ni beraya dengan Abi! Kalau betul niat si Abi tu rujuk semula demi anak2 - Alhamdulilah! Jangan ada pulak ada agenda tersembunyi pulak kan? Kalau betul niat dia ikhlas, kita pun suka. Kita pun tak mahu anak2 dia membesar tanpa ayah. Walaupun ada tok wan atau bapa2 sedara tapi tak sama kasih sayang tu! Saya bukan nak membela keputusan dia tu tapi kali ni jagalah betul2 rumahtangga tu. Dapat peluang ke 2 ni gunalah dengan sebaik-baiknya. Bukan senang dapat isteri yang mudah memaafkan! Tambah2 lagi cinta & sayangnya tak pernah hilang walaupun hati dilukai dan badan dikasari.




p/s:- rajin pulak saya update blog sehari dua nie kan??

4 comments:

bidadarindu said...

Comeynyer model tudung tu...pandai posing...

bidadarindu said...

Cuba dengar dia nyanyi lagu gajah...comel jek dia nyanyi...

gajah berbadan besar...gelek2..
hidungnya sangat panjang...gelek2...
gadingnya sangat tajam,
tapi gajah x makan orang....

masa gelek2 tu dgn badan2 dia sekali gelek2....hu hu...

Kaz said...

Ni yg buat lg teringin nak ada anak perempuan ni.

Hafidzin said...

Bidadarindu - dah dengar dia nyanyi lagu gajah tu he..he.. memang cute tang gelek2 tu he..he...

Ina - boleh lah nanti tahun depan he..he..