Monday, September 19, 2011

jelesnya!!!

Semalam Uda ada hantar mms tapi hp saya tak boleh nak terima. Uda hantar gambar Farah pakai baju ni. Baju kebaya songket ni adalah baju kahwin Makteh. Gambar ni saya ambil dari facebook Farah.

Apa motifnya saya buat entry nie?? Sebabnya JELESSSSSSSSSSSSSSSSSSS yang amat sangat!!! Dulu waktu saya berumur 22 tahun saya pernah memakai baju ini. Ketika itu berat saya sekitar 40-41 kg aje! Rasa macam nak nangis aje bila teringat balik huwaaaaaa!!!!

Baju ni saya pakai untuk pergi dinner anjuran syarikat yang saya bekerja time tu. Ada gambar saya memakai baju ni, memang nak ditunjukkan kat sini sebagai bukti saya dulu memang seorang yang slim he..he..tapi gambar tu ada kat kampung pulak! So bila2 lah nanti saya tunjukkan he.....he....

Barulah saya faham macamana perasaan Makteh waktu saya memakai baju ni dulu! Apa yang telah Makteh rasai dulu telah pun saya rasai sekarang! So buat Farah - bersiap sedia lah ya 5-10 tahun yang akan datang he..he...

Kalau sekarang saya pakai baju ni sure terkoyak rabak he...he...


p/s:- terus hilang selera nak makan nasi hari ini, esok, lusa dan seterusnya!!!!!!

3 comments:

ikatankasihku said...

tanamkan azam kak fizin, gerenti boleh kurus...hehehe

Farah said...

heheheh far baru baca arini. relax k'syg, x payahla sampai hilang selera mkn..haha..
anyway, gambar yg far mms tu lagi best tau. mesti k'syg x sangka.

rositahmdzain said...

best ke gmbr yg far mms tu? tgk dulu syg baru bg komen..