Saturday, August 6, 2011

sape tu???

Masa packing baju semalam terjumpa benda nie. Ibu beli kat Mekah! Saja gatal nak cuba2 pasal masa pergi KL haritu jumpa mak2 Arab banyak yang pakai macam nie. Saya ni kan mudah terpengaruh dan terikut-ikut so ada jugak terdetik dalam hati nak pakai macam nie. Tapi rasanya sekarang tak sesuai kot!! he..he..

Bila pakai macam nie terus tayang kat suami. Nak tahu apa perkataan pertama suami "cantik kalau sayang pakai macam nie" - entah mana yang dia nampak cantik tu tak tahulah kan he..he.. Tang mata ke?



2 comments:

Kaz said...

Mmg cantik pun Fizin, npk sweet dan sopan. Fizin gi KL ni terus blk kpg ke? Ina dok tunggu juga cerita Fizin ttg kenapa kena puasa kat KL.

ikatankasihku said...

ya habibi, aweks arab sudah maley la...
ayu gituwwww