Sunday, August 21, 2011

melepas rindu

Ni sekarang ada kat rumah. Sampai pagi tadi - bertolak dari KL lepas subuh. Tujuan balik saja nak tengok rumah. Sampai tadi terkejut tengok tiles dah pasang hampir nak siap dah! Nampak cantik tak? Sebenarnya pilihan kami bukan warna ni tapi warna lain. Memandangkan warna yang kami nak tu dah tak ada stok maka yang ni pun kira oklah jugak kan?




Adik yang melepas rindu nak main kat luar rumah. Di KL tu sepanjang hari berkurung dalam rumah aje. Bukan main leka dia main bata & pasir - kononnya nak buat rumah lah tu!



2 comments:

bidadarindu said...

nak kena report kat kementerian nie...menggunakan kanak2 bawah umur bekerja nie...he he he....

ikatankasihku said...

cantik kak, mcm warna porch kete ikin jugak..

kecian adik rindu kat rumah..