Wednesday, August 10, 2011

happy birthday Uda!



Hari ini birthday Uda
yang ke berapa? terlupa nak tanya masa cal Uda pagi tadi
Selamat Hari Lahir Uda!
semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki,
semoga diberi kebahagiaan dunia & akhirat
tak lupa jugak semoga cepat2 dapat menantu ya! he..he..

p/s:- bunga kat atas tu untuk uda ya he..he..

p/s:- masa cal tadi lupa nak tanya Uda - ada perubahan tak pakai SF tu? ibu ada tegur muka sayang nampak cerah sikit.

6 comments:

bidadarindu said...

hepi birthday Uda..moga jadi uda yg hepi dan sporting sampai bila2...

bidadarindu said...

eh eh..birthday uda kan...naper ada gambar org lain pulak kat situ...he he he...pelakon iklan ubat gigi ker??? he he he...

p/s : jgn marah aaa...bulan puasa...

rositahmdzain said...

tqvm..hehe seronoknya. syg tau dak kakak kan hmmh..nympah, sikit x ingat. dia msg uda td tp pasal lain, x wish pun. nak boikot dia. uda x rasa ada perubahan lg sbb masa mula2 pakai tu uda dok pakai jgk daycream safi rania. bulan posa ni baru uda pakai daycream tu je. xnmpak lg perubahan.

bidadarindu..tq jgk.yg belakan tu tambahan je. slalu menempek je.

NASI BARYANI SEDAAAAAP... said...

Selamat Harjadi Uda...
Semoga dipanjangkan umur...
Dibanyakkan rezeki...
Diberkati Allah selalu...
Semoga Uda bahagia bersama keluarga tersayang selalu..

p/s : nak dpt menantu dah ke?

ikatankasihku said...

cantik "rumah baru" kak fizin ni..nak raya renovate lah yer...

NASI BARYANI SEDAAAAAP... said...

lupa nak wish awatif..

Happy Belated Birthday Awatif!

yea la..umi yan kan dah tua sikit pada awatif ...

nanti baca comment kat blog papa...