Monday, August 1, 2011

expo

Sebelum sampai rumah kakak hari Jumaat tu, cal Yan tanya Atiqah free tak petang tu. Ingat nak ambil Atiqah ngan anak2 dia sekali pergi rumah kakak. Aisy tu teringat sangat ngan Adam sampai termimpi-mimpi.

Bila cal Yan tu Yan pun bagitahu la malam tu ada expo - ada makan2 & jual2 sikit. Buat kat Padang Bangi. Boleh la nanti jumpa ramai2 kat situ. Anak2 pun bukan main suka bila bagitahu dapat jumpa ngan Muqri & Cinta. Janji ngan Atiqah jumpa kat sana jugak!

Lepas maghrib kami pun bertolak dari rumah kakak. Bila dah jumpa geng2 3 orang tu langsung tak nampak muka dah masing2. Tak sempat nak snap gambar mereka 3 orang tu. Sempat ambil gambar Awatif, Balqish & Cinta aje!






Nak balik Kemaman dah!! Bertolak dari rumah kakak pukul 2 petang macam tu. Ingat nak balik awal sikit tapi tak jadi gara2 gulai pisang ibu. he..he.. Lepas makan nasi baru balik..


3 comments:

bidadarindu said...

anak saper la yang comel tu..

ikatankasihku said...

happy semua da dapat apa yg diaorg nak!

Hafidzin said...

bidadarindu - iyalah anak saper la tu!!

Ikin - memang happy kalau dapat apa yang diaorang nak!