Saturday, July 23, 2011

SF & So Hot!

Barang yang ditunggu2 telah pun sampai petang tadi. Uda & Bidadarindu ada tanya apa tu SF - kalau nak tahu inilah dia :-


Trial set skin care SF Beauty. Terima kasih ya Ikin dari blog Ikatan Kasihku. Bila tengok blog Ikin tentang skin care ni terus terpikat! Tambah2 bila tengok gambar sebelum dan selepas Ikin guna SF ni. Muka saya tak ada masalah sangat cuma nampak gelap. Selama ni guna product luar. Tak boleh maintain lama2 sebab mahal he..he..

Kena tunggu sebulan baru boleh tengok perbezaan muka saya nie. Mana tahu kan bila pakai terus jadi "so hot" macam lagu nie he..he..First time jumpa lagu Korea ada sub Melayu. Kita layan dulu lagu nie ya :-

2 comments:

ikatankasihku said...

kak fizin, sempat jgk snap gmbr sf masuk kat entry...hehehe..
akak buatlah ekperimen sebelum pakai & lepas 2 mggu & sebulan pakai nanti..senang nak tgk bezanya nanti...

ekperimen amik gambar sendiri..hehehe

Hafidzin said...

ok, nanti boleh ambil gambar sendiri! bab2 nie memang suka he..he..