Friday, June 17, 2011

Ronda-ronda Penang!

Sampai Penang aje terus cari Restoran ni - Ori Kayu Nasi Kandar kat area Bukit Jambul. Mula2 tu sesat jugak tetapi suami tanya2 orang - mujur jumpa jugak walaupun banyak kali jugak dok round kat situ!





Lepas makan - suami ajak pergi Padang Kota - nak bawa anak2! Last datang sini masa Awatif tak sampai setahun. Berjalan pun belum lagi!








Lepas dah puas tengok meriam2 lama - perut rasa lapar pulak! Lagipun teringin nak makan laksa. Awatif makan char koew teow kerang, Balqish char koew teow udang, adik laksa, suami tengok2 aje pasal dia masih kenyang. Mee udang ngan sotong bakar bungkus bawa balik kat ibu.




Sementara tunggu Uda habis kerja, kitaorang lepak kat tepi laut Padang Kota. Memang dah janji ngan Uda nak tunggu kat sini.






Suami dah janji ngan anak2 balik nak naik feri.



No comments: