Monday, June 27, 2011

inilah hp baru

Inilah hadiah birthday saya yang paling awal saya dapat! Suami kata kalau nak tunggu bulan 8 nanti takut duit habis dah he..he..

Saya tak reti nak guna hp canggih macam ni. Jenuh terkial2! Sampai ke hari ini yang saya tahu, call & hantar sms aje. Yang lain2 tu tak pandai! Nak online guna hp tu pun tak reti! Yang herannya, Awatif pulak yang lebih tahu! Bukan main lagi dia dok buka youtube dengar lagu2 Korea pakai hp tu!




p/s:- hp ini adalah pilihan suami! bab2 nie saya tak pandai!saya cuma bagitahu dia saya teringin nak pakai hp touch screen. orang nak pakai, kita pun nak pakai tapi tak reti nak guna he..he..harganya tak lah semahal hp orang lain yang ribu2 macam Farah, Wani & Mirah tu!!

p/s:- orang lain beli hp ribu2 tak kecoh pun! kita yang baru beli hp murah dah kecoh satu blogkan? he..he..

3 comments:

rositahmdzain said...

siang td uda dah try komen kat blog ayg tp x blh. ni x tau blh ke x.
cantik hp yg. x murah la hp tu. mahal dari hp farah uda rasa.
uda kena komen kat blog bidadarindu dulu baru blh komen kat blog ayg. agaknya la.

rositahmdzain said...

haa..tgk. baru blh komen lps komen kat bidadarindu.

Anonymous said...

Fizin, mana murah HP tu, canggih lagi. he he @Pida