Wednesday, June 29, 2011

dah mula dah!

Hari ni dah mula kerja2 renovation rumah. Mula2 buat tembok dulu pastu baru buat store kat belakang.






p/s:- Situasi sekarang - isteri suka hati, suami pening kepala he..he..

p/s:- Mujur jugak adik tak pergi sekolah hari ini, boleh temankan Umi, sejak rumah kena pecah masuk haritu, rasa seriau aje bila orang asing datang rumah. Dengar orang bunyikan loceng pun dah ketar! Adik la yang jadi tukang report - kejap2 dia bagitahu lori kecil datang, lori besar datang, ada 3 orang buat kerja & macam2 lagi lah! Nasib dia ada hari ni!! Ibu & Mak hujung minggu nie baru nak datang!

1 comment:

Kaz said...

Bestnya Fizin tgh renovate rumah. Ina pun teringin nak renovate rumah tp buat masa ni budget utk tu mmg takdak. Lagipun dgn situasi ina sekrg yg mungkin kena berpindah pd awal tahun hadapan buat ina semakin serabut dan tak sesuai nak renovate. Silap haribulan rumah ni nak kena jual kalau kami kena pindah jauh dari utara ni.

Apapun, hati2 ya Fizin dgn org renovate rumah ni. Takut ada yg ambil kesempatan panjang tgn dan sebagainya.