Thursday, May 19, 2011

nak balik kampung

insyaAllah - cuti sekolah ni saya akan balik kampung tapi cuma 3 hari saja - plan asal nak pergi KL aje tapi suami ajak balik kampung 3 hari lepas - teringat kat mak (mak suami) katanya so saya tak kisah lagipun ibu & mak pun nak balik kampung jugak - ibu & mak akan ikut saya balik pada Ahad depan (29/5)

saya dah cakap ngan suami balik kampung ni saya nak makan macam2 - antaranya mee udang nie - gambar nie tahun lepas ambil masa pergi makan - dah terasa2 kat mulut dah nie!! he..he..


dan jugak ini - nasi goreng ketam!! selain tu saya nak makan nasi kandar - sejak tak sihat nie asyik teringat nasi kandar aje hm..m...mm sedapnya!!! sekarang nie saya asyik pening aje - bila check Dr kata tekanan darah rendah - suami cakap badan saya ada Jin he..he.. iyalah bila petang aje saya mula pening, bila malam tak boleh nak bangun! rasanya saya kena mula makan vitamin! umur dah semakin meningkat badan pun makin lemah!

p/s:- 3 hari tu rasanya singkat sangat tetapi nak buat macamana! kena pandai bahagikan masa! masa ngan keluarga suami & masa jalan2 cari makan!

p/s:- rasa tak best pasal kakak tak dapat nak join balik kampung kali nie - kakak sibuk ngan urusan rumah dia & Abang Lee pun sibuk ngan kerja & study! Tak best la makan2 tak ada geng! nanti saya gemuk sorang2 he..he..

p/s:- teringin nak ajak kawan2 sekolah rendah buat reunion lagi tapi takut tak ada masa - mungkin boleh buat reunion masa bulan 12 nanti! InsyaAllah kalau tak ada apa2 hal bulan 12 nie saya duduk kampung lama sikit pasal nak sunatkan adik & robin & cadangnya nak buat kenduri besar-besaran (iyalah tu kan) pasal anak lelaki sorang he..he...

No comments: