Thursday, May 26, 2011

Kek Lapis Keju Koko

Inilah dia untuk hari ini - Kek Lapis Keju Koko :-



Sempat buat satu jenis aje kek hari ini pasal sibuk packing baju! Lagi satu dok sibuk clearkan almari baju Awatif & Aisy. Yang mana dah tak muat nak bagi kat anak2 abang. Banyak seluar & skirt jeans Awatif yang elok2 lagi tapi dah tak muat! Sayang nak buang so tanya Lyn - dia nak tak - dia kata kalau nak bagi sangat2 dialu-alukan he..he.. Si Areej tu sebijik macam Awatif kecil2 dulu - bab bergaya no. 1!

Rasanya esok nak kena buat sebiji lagi kek pasal telur banyak lagi. Ada dalam 25 biji. Takut nanti lama2 busuk pulak telur tu. Kan nak tinggal rumah seminggu? Tapi kan nak kena jugak tengok dulu larat ke tak larat he..he..

p/s:- buat sepupu2 yang mana dok terliur (kot2 la ada yang teringin) tengok gambar2 kek nie jangan risau - Kak Sayang dah simpan - kita merasa la sorang sikit ya he..he.. statement nie ditujukan khas buat adik Najwa!! he..he.. untuk Ain pun boleh jugak pasal dia kan tengah cuti sekarang so tiap2 hari dok buka blog nie! mesti teringin tengok gambar2 kek nie kan kan kan?? he..he..

1 comment:

ain_pinkz said...

haha..sangat! mmg tringin!