Tuesday, March 1, 2011

ulangtahun perkahwinan yang ke 11

Hari ini 2-3-2011

ulangtahun perkahwinan kami

rasa cepat aje masa berlalu

sedar tak sedar dah 11 tahun!!


harapan saya

1) moga kami lebih bahagia

2) moga kasih sayang antara kami lebih kuat

3) moga hati masing2 tak berubah

4) moga cinta lebih mekar & berpanjangan

dan yang paling penting

moga perkahwinan ini kekal hingga hujung nyawa!!


hadiah saya untuk suami

seperti biasa tak ada he..he..

rasanya pengorbanan saya selama ini

dah pun cukup untuk dia kot!

betul tak abang???


hadiah saya dari suami pulak

atas kesilapan teknikal

hadiah tu tak pun sampai2 lagi

kononnya nak buat surprise tapi

tak menjadi he..he..

nanti bila dah sampai hadiah tu

saya sharekan kat sini ya!!


p/s:- paling ketara dulu & sekarang ialah saiz badan!! tengok gambar kahwin alahai! masing2 kurus keding tapi setelah 11 tahun berbeza sungguh!!

4 comments:

rositahmdzain said...

Yang..hepi aniversari. nak wiah kat yan plak. lupa sungguh besday dia.

bidadarindu said...

11 tahun yer...yang ketara nampak perubahan - lemak2 yang berlebihan di badan...he he he...

bidadarindu said...

Hepi aniversari gak...moga bahagia hingga ke akhir hayat...

p/s: kena tambah waris lagi tu...2 mana cukup nak jaga masa tua nnt...awatif ikut suami kerja kat paka(petronas gak),aisy kena masuk hutan(kat dia nak jadi askar)he he..

Hafidzin said...

Uda - thank you!

Bidadarindu - thank you!

pasal dah 11 tahun tu yang nampak lemak2 tu he..he..

p/s:- tang waris tu insyaAllah!!