Sunday, March 6, 2011

melancong ke Beijing

Ibu sekarang dalam perjalanan ke Beijing, China. Flight pukul 8.30 pagi tadi. Pukul 8 pagi tadi call Ibu dah ada kat KLIA. Ibu pergi bercuti ngan Nyah suami isteri. Hari Jumaat ni baru balik. Bestkan!! Teringin nak ikut tapi duit tak ada he..he..
Macam2 kirim barang kat ibu - siap buat list lagi. he..he.. Antaranya suruh ibu beli kain sutera cina untuk buat baju raya tahun ni, kain cotton untuk buat baju saya & Awatif, beg tangan & macam2 lagi la!! Memang panjang list tu - termasuk ngan barang2 kakak lagi!!
Hari Jumaat ni Ibu balik - saya pun akan ke KL Jumaat ni pasal cuti sekolah seminggu.
p/s:- sama2 kita doakan Ibu & Nyah selamat pergi & balik ya - dengarnya sekarang masih bersalji kat sana - bestnya!! moga ibu sihat2 sahaja kat sana!! Amin...

No comments: