Wednesday, March 30, 2011

lagi gambar2 ibu di Beijing

Uda cakap dalam telefon semalam "uda dah cemuih tengok blog asyik2 gambar2 ibu kat Beijing part 1" - bila nak ada part 2?". Ibu pun selalu bagitahu tiap2 hari makteh tanya ibu sayang dah upload gambar ke belum? Rupa-rupanya banyak yang menanti gambar2 ibu kat Beijing di blog ni.


So marilah kita layan gambar2 nie.........

2 comments:

Kaz said...

Bestnya tgk Auntie Ani, tetap npk muda, jelita dan sihat wal-afiat. Agak2nya kita boleh tak jadi mcm tu?

rositahmdzain said...

pasangan suami isteri mcm dari mongolia jer..hehe

Agak kecewa tgk henbeg ibu..:-( beg baru punya cantik x dapat ikut p beijing.