Friday, March 11, 2011

ke KL kita petang nie!!

Petang nie nak pergi KL - nak tengok ibu yang baru balik dari Beijing. Ibu sampai KLIA mungkin dalam pukul 10.00 malam. Saya tak sempat nak ambil ibu kat KLIA pasal mungkin saya sampai pun dalam pukul 9.00 - 10.00 malam. Janji jumpa kat rumah Nyah la kot!!

Masa ibu kat Beijing tiap2 hari ibu cal cuma hari Khamis aje ibu tak cal. Ibu cakap sejuk sangat2 - tak sesuai kalau nak bawa anak2 waktu musim sejuk macam nie. Kalau masa musim bunga memang sesuai!! Tak tahulah bila boleh pergi - tapi tak salah kalau kita nak berangan dulu kan? he..he..

Sampai sekarang saya belum pun packing baju - rasa malas sangat2. Kalau dulu2 setiap kali nak pergi KL punya excited giler - lagi 2 minggu nak pergi KL dah siap packing baju! Tapi kenapa sekarang rasa malas semacam ajekan?? Mungkin pasal dah tua kot he..he..

Setiap kali pergi/balik KL memang memenatkan ok!! Sebelum pergi kena siap2kan baju - dah balik rumah kena kemaskan balik baju - tu yang tak larat tu! Waktu muda tak apalahkan?? Sekarang rasa tak larat sangat - 3/4 jam perjalanan rasa letih sangat!!!

Kalau tak pasal nak tengok ibu balik dari Beijing memang tak pergi KL - dah cakap ngan anak2, cuti sekolah nie tak nak pergi mana2 - nak duduk rumah aje. Cuti sekolah bulan 6 nanti baru plan nak ke mana2 pasal lama sikit cuti (2minggu).

p/s:- apalah yang ibu beli kat Beijing ya!!

No comments: