Thursday, February 17, 2011

make over hiasan rumah

inilah keadaan rumah saya
yang telah di make overkan sikit he..he..
tak banyak sangat yang ubah pun
cuma saya ada buat "ruangan cup cakes"
yang di penuhi ngan barang2 hiasan bertemakan cup cakes
nampak simple aje kan?
tetapi !!
bila nak membayar tu berpeluh2 jugak!!
kecil aje barang2 tu tapi harganya adoi!! sesak nafas!!
memang tak mampu la kalau
nak hias banyak2
banyak tu pun jadik la kan??

masa pergi Nilai hari tu ada lah 2-3 barang
yang saya beli bertemakan cup cakes tu
yang banyaknya saya beli online
rasanya last week saya ada bagitahu
ada 2 sebab kenapa tak update blog
pertamanya addicted ngan lagu2 & movie Korea
keduanya pasal nilah! sibuk mengorder barang2 dari online
banyak menjamu mata kat facebook kawan2 baru yang
sama2 minat hiasan gaya English nie
ada tu sampai saya pergi ke rumah penjual kat Berserah
dari customer terus jadi kawan!


















p/s:- memang tak sama macam umah Cik Ram tapi jadik lah kan!! bersyukur sangat2!

p/s:- dari umah Kakak Semenyih ke Nilai dalam 20-30 minit aje - lain kali boleh pergi lagi shopping!! banyak sangat kedai yang jual barang2 perhiasan English nie, lebih murah dari beli dari online..

p/s:- tak nampakkan hiasan itik2 & burung2 saya? ini kerana saya telah rehatkan dalam tempat yang sesuai! nak buang sayang pulak.

p/s:- rasanya ayat2 saya nie makin serabut & tak betul - gara2 lama tak update blog kot!!

1 comment:

Didie Kamila said...

Cantik deko rumah..english style kn..