Saturday, January 8, 2011

hasilnya.....

Inilah hasil kerja saya petang tadi. Mula2 ingat nak hantar aje upah jahit lencana sekolah & tag nama tu tapi bila dah ada mesin jahit nie haruslah kena jahit sendiri. Walaupun senget2 tapi puas hati lah jugak pasal hasil jahitan sendiri. So bila Cikgu tanya ke "sapa yang jahit nie (walaupun senget2)" kang anak2 mesti jawab "Umi yang jahit" kan bangga tu? he..he.. Perasanlah sangat padahal jahit name tag & lencana sekolah anak je - yang orang lain jahit baju sekolah anak sendiri pun tak kecoh2 pun kan? He..he...

Baju Aisy 2 helai

Tudung Awatif

pencil box nie Cikgu ajar tadi tapi saya yang buat - nampak macam susah kan? tapi senang aje tapi mula2 memang susah la tambah2 orang yang macam saya nie!

Awatif nak so sulam nama dia Putri - senget2 tu Umi buat! he..he.. Tak apa nanti bila dah pandai Umi buat lagi cantik ya!


p/s:- teringin pulak nak belajar buat blouse!

No comments: