Friday, December 17, 2010

bumblee bee






Gambar2 ni di ambil masa pergi Pameran Motor Antarabangsa di PWTC. Anak2 excited dapat tengok transformers Bumblee Bee tapi dalam masa yang sama masing2 mogok pasal tak dapat mainan. Boleh tengok dari mimik muka mereka bila bergambar. Bukan tak nak beli mainan tu tetapi mahal sangat la!! Last2 beli botol air transformers aje. Jadilah kan??

p/s:- tak sesuai sebenarnya bawa anak2 yang umur macam adik & robin pergi Pameran Motor Antarabangsa tu - bukan kata anak2 aje rasa boring tetapi Umi2 pun sama jugak - cuma yang jadi tarikan Bumblee Bee ngan Batman aje - yang lain2 tu memang tak sesuai langsung - tapi orang ramai sangat2, naik rimas & pening dibuatnya - untuk peminat kereta memang sesuai!!

No comments: