Monday, December 13, 2010

AJK

Bila dah pisahkan anak2 nie, baru lah mereka tidur. Robin muka sedih pasal kena duduk sorang2 kat belakang. Masa ni dalam perjalanan balik ke KL. AJK Pakaian HSFD ke Nilai untuk cari tshirt Muslimah yang murah. Nasib baik jumpa, sehelai rm25. Kalau tak jumpa, tak tahulah nak cakap macamana. Dahlah penat layan kerenah 3 hero Malaya tu - dah tu jauh jugak perjalanan ke Nilai tu!!





p/s:- AJK nie lah cari hadiah, AJK nie lah cari baju, AJK nie lah cari makanan
sampai sana nanti AJK2 nie nak rehat ya - biar AJK lain buat kerja pulak he..he..

No comments: