Friday, November 12, 2010

pakaian beragam

Ini yang adik pakai untuk pertandingan Pakaian Beragam tahun lepas. Menjadi Transformers yang dibuat daripada bahan2 recycle. Antaranya kotak2, suratkhabar lama, tin minuman, straw, penutup botol & lain2 lagi. Saya menyiapkan costume ni selama hampir 2 minggu rasanya. Masa mula2 tu jenuh jugak nak mikir apalah nak buat. Setelah bersusah payah selama 2 minggu itu, inilah hasilnya :-


Tahun ni pertandingan Pakaian Beragam akan dibuat lagi pada 28hb ini. Temanya Land & Marine Lives. Susah jugak kali nikan? Tak ada idea la pulak!! So nak minta tolong kawan2 kalau ada idea, marilah kita kongsi kat sini. Setakat ni dalam kepala fikir nak buat costume Ketam atau Penyu.

p/s:- bukan main semangat lagi Mrs Bidadarindu buat roti & kek tadi. Dah beli pun Oven & Mixer. Kita nak tidur tadi terbantut aje pasal asyik2 orang tu call tanya resepi & cara2nya. He..he.. Tak apa, bagus tu, kita kena bagi kata2 dorongan & semangat!! Tapi yang kelakar tu orang yang ditanya tu pun tak pass lagi!! Tak boleh nak jadi Cikgu lagi he..he..

No comments: