Tuesday, November 23, 2010

funfair Kemaman











Sebelum raya haji lagi nak bawa anak2 pergi funfair ni tetapi tiap2 malam asyik hujan aje. Masa balik dari KL Ahad lepas, sempat la bawa anak2 pergi. Yang nak bawa sangat tu pasal nak memujuk si Awatif tu. Nangis2 tak mahu balik, nak duduk di KL. Bila dah bawa pergi funfair nie, rajuk dia tu hilang la sikit.

Tak banyak mainan yang sesuai untuk budak2. Cuma 2-3 aje. Sempat lah anak2 main kejap sebelum balik. Lagipun time tu dah pukul 11 lebih. Suami letih memandu dari KL pun tak habis lagi. Janji ngan anak2, esok lusa datang lagi. Bila dah janji tu, tiap2 hari depa dok tuntut la!! Telinga Umi & Walid pun dah naik bernanah dah!! he..he..

1 comment:

bidadarindu said...

dapat jugak pegi ye..hilang la ngamuk aish tu...