Friday, October 8, 2010

BioAura

Lama dah saya nak beli penapis air. Asyik tangguh aje dari hari ke hari sampai la dah nak dekat 3 tahun pindah sini. Penapis air yang lama dah kena buang masa pindah sini dulu. Setiap kali kakak datang umah mesti komplen kata dia tak boleh nak minum air kosong kat umah saya nie. Rasa lain macam dia kata.

Salah satu sebab anak2 dok sakit mungkin pasal minum air tak bersih. Bila sejak akhir2 nie anak2 asyik sakit aje, baru la terfikir nak kena cari jugak penapis air yang bagus. Secara kebetulan jumpa ngan Kak Safiah nie, so tanya la apa keistimewaan Bio Aura nie. Dia kata memang elok untuk budak2 asma.





p/s :- Kak Safiah ngan suami pagi tadi pasang BioAura kat rumah. Nor (jiran sebelah) & Ani (kawan baru, berkenalan semalam kat umah Nor) pun ada sekali. Tak sempat nak masak, jamu kuih raya saja he..he..

2 comments:

Kazrina said...

Untung kalau promote barang kat fizin ni, mesti dapat sambutan, hehe.

Hafidzin said...

Ina, he..he.. kalau barang tu memang fizin nak, memang sah kena beli..Kalau tak nak tu susah jugak nak beli.