Friday, October 29, 2010

bila angin rajin datang

Tajuk n3 kali ni "bila angin rajin datang" - memang saya rasa saya sangat2 rajin petang ni. Kenapa? Kerana saya telah membuat kek, bukan satu biji tetapi 2 biji! Dalam pada tu ada hati lagi nak buat satu biji lagi tetapi telur dah habis. Rajinkan saya hari ini? Perasan sangat la tu padahal orang lain buat lagi hebat tak bising2 pun. He..he..

Mula2 tu buat kek buah, saya ambil dari resepi blog maaf! tak ingat pulak. Nak kena cari balik sapa punya. Memang jadi elok aje, buah2 tu tak turun. Nak kena ucap terima kasih pada tuan empunya resepi tu. Lepas dah siap kek buah tu buat kek butter pulak. Suami tak makan kek buah ke, kek cheese ke @ kek coklat ke. Dia suka makan butter kek aje. Alhamdulilah, kedua2 kek tu jadi walaupun rupa nampak kurang sikit. Tak apalah, janji sedapkan? Awatif punya puji sedap banyak kali, itu yang buat Umi lagi rajin nie!!

Kebetulan jiran sebelah bagi puding, so elok2 la saya buat kek, boleh balas balik. Rezeki namanya tu.









suami macam tak rela aje buat thumb up tu tapi sekali makan 2 keping butter kek tu! he..he..

p/s : gambar kurang memuaskan - pakai hp aje malas nak pakai camera pasal bila nak upload gambar sangaaaaaaaaat lambat!!

2 comments:

Ana Suzana said...

cayalah akak.. teror wat kek.. ana dah lama tak buat kek..huhuhu

Hafidzin said...

Ana, terima kasih singgah kat blog kak fizin nie. Akak x pandai sangat buat kek, kena banyak belajar lagi. Dah lama jugak tak buat kek nie cuma tiba2 aje hari ini mood rajin datang he..he..