Tuesday, September 28, 2010

tak perasan pun


gambar2 ni di ambil bukan kerana empunya badan nak perasan kurus pasal memang tak nampak kurus pun he..he..
bukan jugak pasal nak tayang baju baru
tapi adik yang sibuk nak ambil gambar Umi pagi tadi
jadi daripada dok terperam aje dalam camera tu
baik letakkan dalam blog nie
so layan aje la gambar2 ni
blog sendiri kan
ikut suka hati kita la kan nak letak gambar2 sendiri walaupun tahu
tak cantik mana pun (sedar diri) ha..ha..

4 comments:

bidadarindu said...

dah macam org pregnant dah...he he he...aisy nak dapat adik...dah x boleh panggil adik lagi...he he he...

Hafidzin said...

hei!!! jari x dak insuran nampak!!!

rositahmdzain said...

baguslah yang apa yg bidadarindu tulis tu. rezeki tau..

Hafidzin said...

mmg rezeki uda!!
lama uda tak komen!!