Monday, September 20, 2010

tak ada mood

Cerita raya2 seterusnya di lain n3 pasal si adik sibuk nak main games. Lagipun nak siap2 keluar - anak2 nak makan pizza malam nie. Saya tak ada mood dan malas nak masak. Dah siap pesan kat suami kata sepanjang minggu ni saya tak akan masak. Bertuah punya isterikan??? he..he...
Sejak balik dari beraya nie saya tak ada mood langsung. Asyik nak tidur aje. Kata nak ngemas rumah pun tak buat pun. Tutup mata aje bila tengok rumah bersepah. Bila rajin nanti baru nak ngemas. Minta2 lah tak ada tetamu yang datang rumah beraya untuk 2-3 hari ini.....

1 comment:

bidadarindu said...

pindah kl je la...mesti tiap hari ada mood...