Sunday, September 26, 2010

puncanya!!!

Inilah sebab saya tak kuasa nak survey banyak kedai masa nak beli hp Awatif. Kasut ni di beli masa ronda2 kat Queensbay Penang. Asalnya suami yang nak beli kasut tapi alih2 saya yang dapat. Untuk suami tak dapat pasal yang mana suami berkenan saiz pulak tak ada.

Nak bergaya punya pasal - maka saya sarungkan kasut nie tadi - memang tak sesuai kalau nak pergi jalan2 kat Mall. Menyesal betul tadi - sakit kaki tak terkata. Nak jalan pergi kat kereta pun dah terjengket2...he..he..Kelakar pulak bila ingat balik...

Saya rasa macam dah beli salah saiz - sepatutnya kena besar sikit - agak2??? Menyesal pulak beli - nak bagi kat sepupu2, saiz depa semuanya besar2 - saya & kakak aje saiz ala2 Cinderella. Anak2 kami - Awatif & Balqish tak ikut langsung - saiz kasut depa besar2. Awatif boleh pakai kasut saya nie - bayangkan!! Baru umur 9 tahun..

2 comments:

rositahmdzain said...

cantiknya yang..npe sakit? sbb kecik ke? kalao balqis n awatif xleh pakai kena bg kat aina atau areej qistina la..hehe. nak bg kat cinta, lmbat lg baru dia boleh pakai.

bidadarindu said...

ape nie gmbr kuku cengkam pun nak tunjuk kat sini...he he he...

cinta x sesuai uda...kasut tu ala2 hindustan gitu..he he...