Tuesday, September 21, 2010

kek tak jadi







esok sekolah adik ada jamuan raya
masing2 kena bawa apa2
macam potluck la
jadi ngan gigihnya saya buat la kek pandan tadi
ngan semangat jayanya...
tapi sedihnya kek tu tak jadik
ntah mana kurangnya
ntah mana lebihnya
yang buatkan kek tu macam basah kat dalam
padahal kat luar dah hitam legam
huk!!huk!!
baru nak tunjuk kat anak yang betapa
Umi dia rajin & tak mahu beli yang kat kedai punya
macamana?
nak ke suruh adik bawa jugak kek tak jadik tu
tapi kan??
walaupun agak2 tak jadi
tapi kek tu kan
rasa sedap
rasa pandannya
he..he..he..
p/s : kenapa sejak 2-3 hari ini mata kiri asyik berkedip aje??

No comments: