Wednesday, September 22, 2010

hensemnya adik!!






Adik pergi sekolah hari ini
berbaju melayu siap ngan songkok & sampin
memang handsome sangat anak Umi hari ini

pasal kek dah tak jadi kek
maka adik bawa kuih raya aje hari ini
nak buat benda lain pun dah tak ada masa
nak buat sandwich pun
banyak barang2 yang tak ada
nak pergi kedai pagi2 tak buka lagi

keadaan kat rumah sekarang macam tadika dah
suami tengah ajar anak2 matematik
riuh bukan main
yang banyak mulut tu
tentunya si adik tu
si adik tengah buat homework
si kakak ada exam minggu ni & minggu depan

apa kerja saya hari ini?
tidur, tidur, tidur
memang malas sangat
nak buat apa2 kerja pun!!

1 comment:

bidadarindu said...

Tidor yang buat lemak makin banyak tu...he he he...