Tuesday, August 10, 2010

tv baru








TV kakak dah lama rosak
boleh tengok tapi gelap
mak selalu kata mak pening bila tengok tv kat
rumah kakak
jadi bila mak balik dari hospital
baru2 nie
kakak belikan tv baru khas
istimewa untuk mak

anak2 saya macam jeles aje he..he..
terutama bila si Robin dok cakap
"hebatnya tv kita"
adik pulak menjawap
"eleh..macam la hebat sangat"
Awatif pulak tiba2 mood tak baik
diam aje
lepas tu ngamuk nak tidur
jeles agaknya
tak apa ya anak2 -
nanti kita suruh Walid beli yang lebih besar punya

masa ni Lang, Arzery & Huda ada

p/s : dah ajar adik niat puasa esok - tak tahu la dia boleh tahan ke tak sampai berbuka - kena mula ajar dia

1 comment:

rositahmdzain said...

Yang, knpe Mak penat sgt smlm? Masih xmakan ek? Kalau Mak x sihat cam mne nak buat angio esok. Uda cuti esok n jumaat. Mlm ni uda nek bas kul 12. Tlg bgtau abg li ambik uda kat jln duta. Mak x mau minum air jgk ke? Cam mne lang anak beranak boleh dtg?