Monday, August 9, 2010

letih sangat




Kesian, letih & ngantuk sangat
he..he....

4 comments:

rositahmdzain said...

Sakan sungguh teacher ni mcm la keje kontrak! Bkn p ngajar pun hari ni:-P Hrmm..hobi dia kan tdo di siang hari..haha.

sayang said...

memang pun uda - tu baru bangun tdo aje..
anak2 keluar p kedai pun x tau...

bidadarindu said...

hang pa buat naya kat kakak kandung hang pa nooo...cikgu zimin...apa lagi, kalau nak kaya skrg...saman malu la RM1 Juta...pas tu boleh beli Emas...ha ha ha(uda kata gelak org jahat)...Jutawan RosMin akan jadi kenyataan...depa plak dah x dek duit sebab nak bayar saman...x boleh beli camry...he he he...

sayang said...

sebelum publish minta izin dah
kakmin kata x pa, gambar tu masa dia tdo pun nampak ayu he..he..