Friday, August 13, 2010

hari ke 3 puasa






Menu berbuka puasa hari ini
sup kepala ikan merah, pais ikan, sayur
kuih muih wajib kuih buah melaka, lopes, kuih koci
laksa & bihun goreng

suami pesan beli nasi beriani
kurma daging kambing
dalam 10 minit lepas berbuka puasa
suami sampai

hari ini ramai "penyibuk" berbuka puasa
kat rumah kakak he..he..
antaranya (tetamu tetap) makteh sekeluarga
nadia, najwa & nurul

adik masih tak berpuasa
robin pulak dah pukul 2 petang baru berbuka

keadaan mak ok sikit
tetapi masih lemah & tak ada selera makan

2 comments:

rositahmdzain said...

sunyinya syg dah blk. Kakak x de geng nak pi bazar ramadan. Uda malas nak pi. Anak2 dara yg ramai yg ikut kakak ptg ni. Maksu pun mai jgk yang..meriah lah buka posa nanti. Ni maksu pi bazar ramadan dlm kem je bwk mustaqim. Ibulang mai sat td, dah blk dah. Ni uda jenuh berebut ngn robin PC ni. Dia dok kata 'bagi 10minit je'. Brape kali dok mai kata tinggal 2minit. Dia mai dah..

Hafidzin said...

tu la - kami anak beranak pun sunyi sepi - buka puasa diam2 aje..cuma dengar suara adik aje bising nak main game.

g pasar ramadhan tetapi tak la beli sebanyak yang beli di KL pasal x ada geng. beli yang perlu aje lagipun esok dah nak start diet.