Monday, August 16, 2010

bunga api





anak2 seronok sakan
dapat main bunga api
Umi & Walid
tak biar anak2 main sendiri
mata tak lepas
dari tengok depa main

5 comments:

bidadarindu said...

macam terpaksa jek main bunga api tu...x nmpk 2 beradik tu seronok pun...he he

p/s : kena paksa ngan ummi dorang pegang bunga api,sbb nak amik gmbr masuk blog...

Hafidzin said...

asalnya depa main kat tmpat gelap tapi paksa depa main kat bawah lampu pasal nak snap gambar.
tu yang muka masing2 muncung aje - yang tak tahan tu mulut si adik "asyik tangkap gambar aje kerja umi nie" padahal semalam dia yang iya2 nak suruh umi snapkan gambar dia...
anak2 umi tak bagi sokongan langsung umi nak berblog he3....

bidadarindu said...

ha kan betul..seperti yang telah dijangkakan...

rositahmdzain said...

Yang, mcmana org yg jual bunga api kena tangkap, yg beli x kena tangkap? Oo..ni yg boleh jual kot. Saper beli, syg or lan?

Hafidzin said...

Lan yang beli - beli satu kotak ada 200 batang, tiap2 hari lepas buka puasa mesti adik ajak walid main.
Awatif demam - tiba2 aje balik sekolah tadi, nangis pening kepala, suruh buka puasa x nak, badan panas sangat. lepas berbuka tadi dah bagi makan ubat, sekarang suruh dia tidur...