Sunday, August 29, 2010

buffet

ramai betul orang

muka tak kuasa Awatif
geram betul..

budak yang tak "kuasa" - dia yang excited lebih bila dengar azan
padahal dah segelas air habis dia minum
bila tanya dia - sentiasa aje dia puasa he..he..


kan cantik senyum macam nie?
punya susah sekarang nak snap gambar dia

kenapa Umi, Walid & Kakak lapar
dia tanya time sibuk2 buka puasa
adik tak lapar pun - dia cakap
iyalah macamana nak lapar
sebelum buka puasa dah makan setengah pinggan nasi ayam
macam2 la adik nie nak buat orang gelakkan dia he..he..
nanti umi kejutkan adik "suguh" tau
nanti adik nak "sagur" tau...
agak2 la apa yang dia maksudkan tu ha..ha..
Umi Wani & Umi Mirah boleh teka ke apa yang dia cakapkan tu...
p/s : ini gambar semalam buka puasa kat Dhe Rhu Beach Resort, Kuantan
tiap2 tahun sekali dalam bulan ramadhan ni suami bawa buka puasa kat hotel
kiranya dah jadi tradisi keluarga
buffet kat sini tak la semahal kat KL tu

No comments: